درباره ما
ایران بیلدکس
گروه بازرگانی هولدنیگ خانه عمران، فعالیت خود را از سال 1383، با تولید سالنامه های تخصصی و کاربردی صنعت ساختمان در قالب 14 عنوان با نام تجاری “دستیارمهندس” آغاز نمود که خروجی آن تولید بیش از یک میلیون نسخه و عقد قرارداد با بیش از 1000 سازمان، شرکت پیمانکار، مشاور و تولیدی و بازرگانی است. به پشتوانه ارتباطات مؤثر با بدنه فعال صنعت ساختمان طی این سالها، توانستیم به عنوان نخستین مجموعه پویا به برگزاری رویدادهایی تأثیرگذار در صنعت ساختمان گامی رو به جلو با هدف توسعه فعالیتهای خود برداریم که حاصل آن، برگزاری همایشهای ملی ایمنی، بازآموزی صنعت ساختمان، BIM و بیش از 300 عنوان گردهمایی با همکاری سازمانها و و زراتخانهها بوده است. فعالیتهای دیگری که طی این سالها بر اساس نیاز بازار در رزومه کاری مجموعه میتوان به آن اشاره نمود: همکاری با مجموعههای تولیدی و بازرگانی در قالب همکاریهای مشترکی همچون برگزاری نمایشگاه جانبی، رویداد مشترک، شوروم متریال، تولید کتاب، سالنامه و مجله است.
هم اکنون در چهاردهمین سال فعالیت خود با نام تجاری “ایرانبیلدکس” به عنوان یکی از 10 زیرمجموعه هولدینگ معظم خانه عمران، برای ارائه خدماتی منحصربفرد در زمینه برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و فروش صنعت ساختمان و معماری در کنار سازندگان، معماران، شرکتهای تولیدی و خدماتی هستیم تا مثل همیشه به استناد رزومه موجود، گامی مؤثر در رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت ساختمان برداریم.
کی هستیم
ما مجموعه ای قدیمی و خوشنام با سابقه 24 سال فعالیت حرفه ای هستیم که به شناخت خوبی از نیازهای جامعه مخاطب صنعت ساختمان رسیده ایم. “هولدینگ خانه عمران” از سال 1377 فعالیت خود را با برگزاری دورههای آموزشی در حوزه صنعت ساختمان آغاز نمود که خروجی آن تاکنون بیش از 3میلیون نفرساعت آموزش و صدور بیش از 80 هزار گواهینامه به دانشپژوهانی است که در این آموزشها شرکت نمودهاند. “ایرانبیلدکس” به اعتبار هولدینگ معظم خانه عمران، با همکاری افراد متخصص و حرفهای در حوزه برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و فروش و به پشتوانه 14 سال فعالیت و دارابودن شبکه ارتباطی قدرتمند خانه عمران (به عنوان دومین مرجع علمی کشور) از جمله سازندگان، معماران، سرمایهگذاران، شرکتهای پیمانکار، مهندسان مشاور، مشاوران املاک، رسانهها با ارائه خدماتی کیفی با هدف معرفی برندهای برتر کیفی صنعت ساختمان، در گذر از مسیری است تا بتواند همچون گذشته در بالابردن سطح کیفی ساخت و ساز و معماری کشور گامی بردارد.
خاستگاه
ما از تخصص و منابع و اعتبار خود به برنامه ای منحصربفرد برای تهیه نقشه راه شناخت و توسعه برندسازی مجموعه ها و اشخاص استفاده میکنیم. شناخت روز نیاز فعالان صنعت ساختمان طی این سالها مهمترین اصلی بوده که در مجموعه ” ایرانبیلدکس ” به آن پرداخته شده و سعی شده در جهت رفع آن با همکاری مجموعههای طرف قرارداد خود همکاریهای لازم صورت گیرد. در بازار فعلی این صنعت که همانند سایر صنایع دچار رکود بوده فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانیم با توسعه ارتباط با برندهای کیفی صنعت ساختمان به ایجاد مزیت رقابتی در نگاه مخاطب اقدام نموده و خرید محصولات یا خدمات را به نفع طرفین تسهیل نماییم.
طی یک سال گذشته با همکاری شبکه گستردهای از اعضا و جامعه فعال پروژهها با انجام مطالعات میدانی در این زمینه به خلق سبدی خلاق و ارزشمند از راهکارهای بروز و کاربردی در حوزه برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و فروش محصولات و خدمات مورد نیاز رسیدهایم که اجرای آن صرفاً با اعتبار برند خانه عمران میسر خواهدبود.
مخاطبان
صنعت ساختمان به عنوان یکی از بزرگترین صنایع، از جنبه اشتغالزایی و گردش مالی در کشور است. در یک کارگاه ساختمانی بیش از 150 شغل وجود دارد و تا پایان یک پروژه کوچک، شاید با بیش از 300 نفر در ارتباط باشیم. اینجا یک شبکه ارتباطی قوی و مؤثر نقش خود را نشان میدهد. مخاطبان ما فعالان صنعت ساختمان هستند که نیاز روزمره خود را از تعامل با یکدیگر از طریق این شبکه پوشش میدهند. لذا برای توسعه محصولات و خدمات کیفی در صنعت ساختمان از شرکتها و اشخاص مختلفی دعوت به عمل میآید. کلیه مجموعههایی که دارای تأییدیه و استاندارد در زمینه تولید خدمات و محصولات هستند از صفر تا صد اجرای پروژههای ساختمانی و عمرانی در این وندورلیست حضور خواهند داشت. سهم ما برنامهریزی و نحوه حضور موفق مجموعهها در جامعه مخاطبان است که در خاستگاه به آن اشارهای کلی داشتیم اما در این بخش نیز به گزیدهای از خدمات خود میپردازیم. به تجربه، در اینکه هر مجموعه برای شروع یا ادامه فعالیت بیزینس خود نیازمند مسیری خاص است شکی نداریم، لذا طی گفتگویی دوستانه با مجموعه شما به کسب شناخت و ارائه راهکارهای پیشنهادی خود در حوزههای برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و فروش محصولات یا خدمات شما خواهیم پرداخت. مجموعه ما به لحاظ اعتبار آموزشی در صنعت ساختمان، داشتن گروه حرفهای و مجرب، شبکه ارتباطی مؤثر از سازندگان، معماران، مدیران عامل، سرپرستان کارگاه، مدیران پروژه، مشاوران املاک و رسانههای معتبر، گزینه بسیار مناسبی برای توسعه و رونق کسب و کارتان خواهد بود
ارزشها
قدمت، اعتبار علمی و تخصصی در حرفه، داشتن امکانات فیزیکی، تأثیرگذاری در جامعه مخاطب، امکان شبکه سازی در صنعت، داشتن بستر و امکان تعریف همکاری با افراد و مجموعه ها، زیرساخت های لازم برای ملی و بین المللی شدن در نگاه مخاطبان از ارزشهای مجموعه است. لذا همکاری با ما، این مجموعه ارزشها را برای همراه خواهد داشت:
– ایجاد پتانسیل توسعه کسب و کار با هدف رونق درآمدی و سود بیشتر
– پیوند خوردن با تداعیات نام نیک هلدینگ خانه عمران
– شبکه سازی با فعالان صنعت ساختمان
– ارتقای جایگاه حرفه ای و علمی در صنعت
– حل مسئله ها و ارائه راهکارهای تخصصی و حرفه ای در حوزه های فنی و کسب و کاری از طریق زیرمجموعه های هلدینگ
– پشتیبانی های خاص در راستای شکل گیری و توسعه کسب و کار نظیر خدمات منابع انسانی از طریق زیرمجموعه های هلدینگ
– هم افزایی برندهای معتبر در راستای ساختمان استاندارد
مأموریت ما
ایجاد، تقویت و ارتقای برند برای افراد و محصولات و پروژه ها و کسب و کارها در راستای تعالی صنعت ساختمان و معماری مأموریت ماست:
- تعریف استاندارد مورد نیاز مصرفکنندگان خدمات و محصولات صنعت ساختمان
- جلوگیری از بوجودآمدن و رشد خدمات و محصولات بی کیفیت
- زمینه ساز اشتغال پایدار و رشد کارآفرینی در صنعت
- ایجاد زمینه رشد و رونق کسب و کار شرکتهای دانش بنیان و دارای تکنولوژی روز
- ایجاد بستر توسعه برندهای کیفی با هدف صدور خدمات و محصولات به خارج از کشور
چشم انداز
ما در حال حاضر، سعی به پیمودن ادامه مسیری داریم تا همچون گذشته بتوانیم سهمی، حتی کوچک، در بالابردن سطح کیفی ساخت و ساز کشور ایفا نماییم. لذا چشم انداز خود را اینگونه با شما به اشتراک میگذاریم:
- مجموعه ای خوشنام و حرفه ای در ارائه خدمات برندسازی و بازاریابی افراد و کسب و کارهای نوپا و متوسط صنعت ساختمان و معماری.
- مقصد ما، جامعه با اصالت صنعت ساختمان و معماری است که با شناخت دقیق نیاز و خواسته های آنها، بتوانیم برای رسیدن به مقصدشان سهمی مؤثر داشته باشیم.
- شناسایی برندهای کیفی و توسعه کسب و کار آنها در صنعت ساختمان.
- مشاهده رضایت مشتری و لمس تأثیرگذاری روشهای ارائه شده در راستای بالابردن نرخ بازدهی مجموعه های طرف قرارداد
اصول ارائه خدمات به مجموعههای طرف قرارداد در “ایرانبیلدکس” بر پایه شناخت دقیق و آسیب شناسی در روند برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و فروش بوده است. لذا در این راستا خدمات منحصربهفرد هولدنیگ خانه عمران را بر مبنای مزیتسازی برای مجموعههای طرف قرارداد تاکنون، به شرح زیر برمیشماریم:
- تولید محصولات آموزشی مشترک با برند معتبر خانه عمران
- استفاده از امکانات فیزیکی مجتمع خانه عمران با اهداف زیر:
- رویداد مشترک
- شوروم
- دفتر نمایندگی
- سمپلینگ
- بیلدینگ شو
- شبکه سازی و توسعه ارتباطات حقیقی و حقوقی
- برنامهریزی و اجرای کمپین تبلیغاتی
تجربیات
با نگاهی به قدمت 24 ساله هولدینگ خانه عمران و 14 ساله “ایرانبیلدکس” به عنوان کانون برندسازی و توسعه ارتباطات صنعت ساختمان گزیدهای از نتایج حاصل شده را با شما به اشتراک میگذاریم:
- آموزش حدود 80 هزار نفر از فعالان صنعت ساختمان و معماری از قبیل از سرمایهگذاران، سازندگان، معماران، مدیران عامل، سرپرستان کارگاه، مدیران پروژه، مشاوران املاک و . . .
- طرف قرارداد با بیش از 1000 سازمان، شرکت های پیمانکاری و مهندسان مشاور از قبیل وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع، وزارت نفت، وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه، سازمانها و کانونهای مهندسین تهران و شهرستانها، شرکتهای کیسون، آتیساز، ASP، ملی ساختمان، تعاونیهای مسکن سپاه و ارتش، بنیادهای مسکن تهران و شهرستانها، بانکها و بیمههای دولتی و خصوصی، شرکتهای خودروسازی و صنایع وابسته، شرکتهای تولیدی و بازرگانی از قبیل بوتان، کنافایران، سنگ البرز، سنگ سرچشمه، ایرانرادیاتور، مهسرام، شیمیساختمان، پشم شیشهایران، سفالطبرستان، آجرنماچین، هافمن، گروهگیتیپسند، سوپرپایپ، بوذرجمهر، مرسلقالب و . . .
در صورت تمایل، امکان ارائه لیست کاملتری از طرفین قرارداد با هولدینگ خانه عمران وجود دارد.