خدمات
خدمات ایران بیلدکس
اصول ارائه خدمات به مجموعههای طرف قرارداد در “ایرانبیلدکس” بر پایه شناخت دقیق و آسیب شناسی در روند برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و فروش بوده است. لذا در این راستا خدمات منحصربهفرد هولدنیگ خانه عمران را بر مبنای مزیتسازی برای مجموعههای طرف قرارداد تاکنون، به شرح زیر برمیشماریم:
برندینگ
برآیند بیش از دو دهه تجربه موفق در کنار برندهای موفق، معتبر و خوشنام
شناخت و رسیدن به یک برند قابل اعتماد برای مخاطبین، از مهمترین مأموریتهای کسب و کار موفق است. لذا قصد داریم با تکیه بر دانش و در اختیارداشتن گروه مجرب و همچنین به پشتوانه شبکه گسترده ارتباطی در صنعت ساختمان، خدمات عملیاتی ساخت و توسعه برند را برای مجموعههای نوپا و مجموعههای علاقمند به توسعه در صنعت ساختمان و معماری ارائه دهیم.
تبلیغات
طرح، برنامه و اجرای اقدامات اصولی و هدفمند در راستای مأموریت شما
بعد از شکلگیری درست زیرساختها و آفرینش برند، مهمترین دغدغه شرکتها، معرفی مجموعه، خدمات و محصولات خود به مخاطبان است. لذا تأثیرگذاری تبلیغات درست، در این مرحله معنادار خواهد شد.محتوای درست برای مخاطب هدف شما تهیه و در زمان مشخص در رسانههای مناسب منتشر میگردد. طراحی و تدوین کمپینهای تبلیغاتی و تولید محتوای مرتبط با صنعت ساختمان و همچنین مدیریت مجموعههایی که به شکل مناسب بتوانند در زمینه نشر پیام تبلیغاتی، شما را همراهی نمایند تخصص ماست.
شبکهسازی و توسعه ارتباطات
گسترش و بهبود شبکه ارتباطی مؤثر و پایدار
شبکهسازی و توسعه ارتباطات، قلب تپنده کسب و کارتان است. لذا نحوه توسعه این بخش میتواند از سوی مجموعههای معتبر و خوشنام صورت پذیرد که در اینصورت مسیرتان کوتاه شده و منجر به تحقق نتیجهای جذاب خواهد شد. ایران بیلدکس به پشتوانه خانه عمران که بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت ساختمان را در کارنامه خود دارد، به شبکه گسترده و مؤثری از ارتباطات در صنعت ساختمان دسترسی دارد که هر کدام میتواند سکوی رشدی برای کسب و کارها باشد. لذا همراهی ایران بیلدکس با کسب و کار ها در این شبکهسازی و استفاده از اعتبار خانه عمران در این مسیر برگ برنده ای برای کسب و کار ها خواهد بود. راههای متنوعی برای فعالسازی این شبکه ارتباطی وجود دارد که پس از مرحله شناخت به شما پیشنهاد خواهیم داد.
ارزیابی و ارائه گواهینامههای کیفی
سنجش، کشف و اعطای گواهی و نشان به خدمات و محصولات با کیفیت
با توجه به امکانات، هزینه تمام شده، حاشیه سود و از همه مهمتر، نگاه صاحبان کسب و کار در صنعت ساختمان، ارائه خدمات و محصولات در بازههای کیفی مختلف در اختیار متقاضیان قرار میگیرد. از نگاه مصرفکننده، مهمترین چالش یا بهتر بگوییم دغدغه، کیفیت خدمات و محصولاتی است که برای آن هزینهای پرداخت میکند و متأسفانه اکثر استانداردها یا تعاریف مرتبط موجود، دور از نیاز روز جامعه است. لذا طی یک دهه اخیر با تشکیل کارگروههای تخصصی و مجرب در این زمینه و با تعامل فعالان صنعت ساختمان، به تعاریف مشخص برای دستهبندی و معرفی محصولات و خدمات کیفی صنعت ساختمان پرداختهایم.ایران بیلدکس مفتخر است تا با اعطای گواهینامههای کیفی به صاحبان کسب و کاری که استانداردهای لازم را در صنعت ساختمان رعایت میکنند، قدردان این عزیزان باشد. این گواهینامهها که اعتبار آنها به اعتبار خانه تعالی صنعت ساختمان (خانه عمران) گره خورده است، در رویدادهای مرتبط با حضور فعالان نامآشنای این صنعت اعطا خواهد شد.
کمپین آموزشی
طراحی و اجرای سرویس ها و محصولات آموزشی برای جامعه هدف
در حال حاضر کسب و کارها برای ماندگاری در زمین رقابت و توسعه بازارشان در آینده، به روشهای کاربردی و به روز نیاز دارند، واقعیت این است: روشهای قدیمی معرفی و توجیه جامعه مخاطب، کارکرد خود را از دست داده، لذا برندها بدنبال راهکارهای جدید با بازدهی بالا هستند. مجموعه آموزشی هلدینگ خانه عمران با تجربهای بالغ بر 24 سال و ارائه بیش از 75 هزار گواهینامه به عنوان دومین مرجع علمی کشور مثل همیشه با راهکارهای خلاقانه آموزشی در کنار برندهای معتبر و کیفی صنعت ساختمان خواهد بود تا دورههای آموزشی را مبتنی با نیاز بازار مصرف برند شما و با حضور شما شکل دهد.
بیلدینگشو
فرصت معرفی و نمایش کیفیت و توانمندیها به مخاطبان خاص
در راستای ایجاد بستر معرفی برندهای کیفی از سوی کمیته ارزیابی صنعت ساختمان، زمینه مناسبی را برای معرفی مجموعهها، تحت برنامه “بیلدینگشو” تهیه دیدهایم تا برندها به خواست خود، به بررسی ویژگیها و مزیت رقابتی محصولات و خدمات خود بپردازند. در اینجا مخاطبان با هدف انتخاب درست در راستای نیازشان، به صورت مستقیم با برندها در ارتباط خواهند بود و این بستر یکی از مؤثرترین راهکارهای معرفی و فروش خدمات و محصولات مجموعههای کیفی صنعت ساختمان است.
شوروم
انجام تبلیغات با هدف جذب بازدیدکننده
نمایش دائمی متریال و تکنولوژِیهای ساختمانی و معماری همزمان با برگزاری سلسله رویدادهای صنعت ساختمان با حضور مدیران عامل شرکتهای ساختمانی، سازندگان، معماران، مدیران پروژه و سایر دست اندرکاران ساخت و ساز
زمان برگزاری: پنج شنبه و جمعهها
ساعت برگزاری: پنج شنبه 14 الی 20 و جمعه 10 الی 15
خدمات:
– انجام تبلیغات شوروم متریال با هدف جذب بازدیدکننده
– تولید و نشر تیزر تبلیغاتی از طریق رسانههای ایرانبیلدکس
– در اختیار گذاشتن فضا برای نمایش متریال و تکنولوژی
– تشکیل پروفایل در وب سایت ایرانبیلدکس برای اهالی ساخت وساز